Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 1 maja 2018

Konferencja Blogerek i prezenty

Witajcie kochani

Dziś mam dla Was drugą część postu dotyczącego Konferencji Blogerek z Podkarpacia która odbyła się 21 kwietnia w Rzeszowie. Powiem Wam że ciężko było mi się do niego zabrać ponieważ pracując do późna całkowicie nie miałam czasu zrobić zdjęć dlatego dziś wszystko ogarnęłam i proszę oto i on. Uprzedzam będzie dużo zdjęć i trochę do poczytania 💗 Zaczynamy.


































Powiem Wam że byłam i jestem naprawdę miło zaskoczona że tak wiele firm było przychylnych na to by sfinansować i podarować nam swoje produkty. 
Więc zacznę od patronatu medialnego nad naszym spotkaniem, który pełniła Blogostrefa.
Od nich otrzymałyśmy magazyn w formie PDF i zakładki do książek.














Facebook
Instagram 
Strona WWW  

Kolejnym dla Nas bardzo ważnym sponsorem była Pracownia Wdzięku i Urody. I już mogę Wam zdradzić że kolejny post będzie dotyczył mojego zabiegu, który wykonałam właśnie w tej Pracowni.




Facebook
Instagram
Strona WWW 

Znacie Perfumerię Refan? Bo ja tak. Z ich kosmetykami spotkałam się w Bułgarii i byłam nimi zachwycona. Do tej pory jestem ich wielką fanką i serdecznie Wam je polecam. W prezencie otrzymałyśmy piękne perfumy i gąbeczkę z mydełkiem która naprawdę znakomicie pachnie.



Facebook
Strona WWW

Każda z nas używa a jeśli nie używa to powinna na pewno wypróbować peelingów od Firmy Love Your Body bo są naprawdę super. Ja w prezencie dostałam peeling kawowy przetestowałam i powiem Wam że zapach ma fenomenalny.

Facebook 
Instagram 
Strona WWW 

Od firmy Biolanica otrzymałam krem do twarzy i do rąk z komórkami macierzystymi jabłoni. Bardzo ciekawy produkt i nie mogę się doczekać jego testowania.


























Facebook
Instagram 
Strona WWW

Kolejne smakowitości otrzymałam od firmy Anny Lewandowskiej Foosd By Ann z których osobiście jestem zachwycona. Batony w mgnieniu oka zniknęły z torebki dobrze że udało mi się zrobić wcześniej zdjęcia bo później nic by z nich nie było hehe.


Powiem Wam że każdy smak jest świetny nie mam ulubionego sami musicie spróbować i ocenić.. A warto!

Facebook
Instagram
Strona WWW

Firma CD Kosmetyki obdarowała nas wiosenno/letnim zestawem dezodorantów. Dzięki intensywnemu i świeżemu zapachowi naprawdę czuć energię i lekkość.

Facebook 
Instagram
Strona WWW

Od Firmy BISPOL otrzymałyśmy zestawy świec zapachowych. Osobiście je uwielbiam. A Wy jakie zapachy świec najbardziej lubicie? 


Strona WWW
Facebook

Od firmy Aflofarm dostałam genialny zestaw do pielęgnacji włosów i twarzy z REGENERUM. Kocham dbać o swoje włosy są moim "konikiem" i nie wyobrażam sobie by mieć na głowie "siano" chyba bym oszalała.. dlatego dziękuję Aflofarm za prezent to strz w dziesiątkę. 

Strona WWW 

Kolejna z firm to firma Oriflame, każdemu znana a przeze mnie również bardzo lubiana. Piękny zielony zestaw mnie zachwycił swym zapachem a lakiery do paznokci idealnie wpisują się w wiosenno- letni klimat. 

Strona WWW 
Facebook 
Instagram

Z czasopismem Akademia Paznokcia na spotkaniu blogerek spotkałam się pierwszy raz i powiem Wam że jest super. Ciekawa i kolorowa gazeta z wieloma informacjami, takie lubię.

Strona WWW 
Facebook
Instagram

Znacie produkty od Natural Mojo? Osobiście jestem mega zadowolona i szczęśliwa, że w końcu udało mi się je przetestować. Jeśli chodzi o herbatkę jest przepyszna, bardzo orzeźwiająca i cytrusowa. Białko waniliowe czeka na swoje pięć minut ale na pewno na moim Instagramie pojawi się informacja o nim :).   


Strona WWW
Facebook
Instagram

Czy są tu fanki letter bagów? Bo ja tak ;) Są świetne, idealne na zakupy i co najważniejsze EKOlogiczne!

Strona WWW
Facebook 
Instagram

Od firmy Dekoria otrzymałam przepiękne dwie poszewki które idealnie pasują do wnętrza mojego pokoju i świetnie dopełnią mój wiosenno/ letni wystrój pokoju. 

Strona WWW 
Instagram  
Facebook 

Od firmy Majutno otrzymałam piękną poduszkę i serduszko z ciekawym wzorem. 

Strona WWW 
Facebook 
Instagram 

O czystość mojego domu postanowiła zadbać firma Mill Clean przekazując malutkie środki czystości w świetnych, oryginalnych opakowaniach. 




Strona WWW
Facebook
Instagram 

Od sieci kin Multikino otrzymałyśmy podwójne wejściówki.



Strona WWW
Facebook
Instagram

Czas wypróbować kolejne suplementy na włosy, skórę i paznokcie. Do tego przyczyniła się firma Grinday. Korzystajcie z kuponu rabatowego: GRINDAY10


Facebook
Strona WWW
Instagram 

W trosce o wspólną zabawę z dziećmi firma Media Service Zawada podarowała nam książeczki które sprawią dzieciakom wielką radość.


Strona WWW
Facebook

Która z Was jest fanką hybryd i lakierów do paznokci?
Pierwszy raz spotkałam się z firmą Ciuccio która właśnie taki asortyment posiada w swojej sprzedaży i nie tylko. Chyba będę musiała sprawić sobie nowe paznokcie :D 

Ciuccio   
Facebook  
Strona WWW 

Star Doro  
Strona WWW
Facebook  
Instagram

Przyszedł czas na kosmetyki do pielęgnacji skóry wrażliwej. Firma Roge Cavailles obdarowała nas pięknym zestawem i ręcznikiem.


Strona WWW

Bardzo lubię mydełka różnego typu i dzięki firmie Enklare mogłam poznać kolejne świetne produkty do pielęgnacji.


Strona WWW
Facebook
Instagram

Chciałam Wam przedstawić Rzeszowską internetową drogerię która przygotowała dla nas świetne prezenty i próbki perfum. Na kod STREFA961URODY dla moich czytelników mam rabat w wysokości 10% więc do końca czerwca macie możliwość by z niego skorzystać. Drogeria ma konkurencyjne ceny i warto zapoznać się z asortymentem a mieszkańcy Rzeszowa mogą swoje zakupy odebrać osobiście.



Kolejny świetnie zapowiadający się preparat do włosów ufundowany od firmy Dermena. Powiem Wam że jestem bardzo ciekawa jego działania i jak sprawdzi się na moich włosach. Dodatkowo mega się cieszę z jednej rzeczy a mianowicie firma wybrała moje zdjęcie i widnieje ono na ich Instagramie. Dziękuję Dermena za to wyróżnienie <3 


Strona WWW 
Facebook 
Instagram  

Każda w "te dni" potrzebuję totalnego komfortu i ochrony dlatego dziękuje firmie Gentle Day za zestaw podpasek i czekoladkę dla osłody. 


Strona WWW
Facebook 
Instagram  


Drogeria WISPOL zadbała o moje stopy i włosy. Dezodorant do stóp już przetestowałam i jest EXTRA!


Facebook 
Instagram  
Strona WWW 


Od rzeszowskiej firmy Naglar otrzymałyśmy piękną różową smycz, krówkę, długopis, hennę i pilnik do paznokci. 

 
Strona WWW 
Facebook 

Przyszedł czas na firmę Avon. Dzięki uprzejmości Pani Barbary otrzymałyśmy nowy katalog firmy, próbkę szminki i pięknie pachnący żel pod prysznic.










 

























Barbara Stybel- menedżer marki AvoStrona WWW
Facebook 

Aloes stał się jedną z najmodniejszych roślin w ostatnim czasie. Znany ze swoich wspaniałych właściwości pomaga, leczy i ukaja skórę, ciało i nie tylko
Sklep Aloesik jest jednym ze sklepów w których znajdziecie mnóstwo aloesu i produktów BIO. Zapraszam i zachęcam do zapoznania się z ich ofertą. 



Strona WWW 
Instagram
Facebook 

Czy ktoś jest tu fanem KRÓWEK? Te cukierki przypominają mi dzieciństwo i czasy gdy nosiłam aparat na zębach. Przypomina mi się śmieszna hhistoria kiedy w któryś dzień kolega poczęstował mnie krówką...

On: Sylwia one są mega kruche, spróbuj...
Ja: Ale ja mam aparat więc raczej słodyczy nie powinnam jeść tak mówiłam Pani Ortodonta...  
On: Oj tam jedna nie zaszkodzi...
I się zaczęło... Była to nie krucha, delikatna krówka tylko mega MORDOKLEJKA która obkleiła mi cały aparat ehhhh później bolały mnie całe zęby ale i tak ich smak uwielbiam heheh

Kochani zapraszam do Cukrówki która w swojej ofercie ma nie tylko krówki ale i piękne grafiki różnych opakowań na przyjęcia okolicznościowe.

Facebook
Strona WWW 
Instagram  

Po krówkach niektórzy z chęcią skorzystali by z porady dietetyka hehe 
Dziękuję firmie Dobry Dietetyk Rzeszów za możliwość konsultacji.

Facebook  
Strona WWW 

Chciałam podziękować każdej firmie z osobna za wsparcie i prezenty. Naprawdę bardzo się cieszę że to nad czym pracuję i to co sprawia mi dużą radość i satysfakcję przynosi efekt. 

Chciałam podziękować firmom które również w licytacji przyczyniły się do charytatywnego wsparcia:

Neauty 
Neauty Facebook  
Neauty Instagram  


Lirene 
Lirene Instagram  
Lirene Facebook  


Konesso
Konesso Facebook  
Konesso Instagram  

Dziękuje firmom za prezenty i za wsparcie przez przekazanie produktów na licytację by zebrać pieniążki dla Szymka, dziękuję dziewczynom i organizatorkom za trud jaki włożyły w organizację spotkania

Do następnego! 

  

 








 












10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe i tak jak napisałam na fb: kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow , rzeczywiście tych prezentów dostałaś sporo, ale tak chyba firmy się reklamują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dobroci :OOO Czekam z niecierpliwością na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na męską konferencję z tożsamą ilością męskich podarków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania :)
    Czekam na recenzje tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis. Sporo ciekawych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Artykuł dobry , zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, bardzo dużo wartościowych informacji

    OdpowiedzUsuń