Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 26 czerwca 2018

BIOlonica

Witajcie kochani <3

Dziś post na szybko. Będzie krótka recenzja kosmetyków firmy BIOlonica.
Z tą firma spotkałam się po raz pierwszy na spotkaniu blogerek. Zachwyciła mnie ich grafika bo są niezwykle przyjazne dla oka ale przejdźmy do konkretów. Kosmetyki tej firmy wchodzą na listę moich ulubionych.

W pierwszej kolejności przedstawię Wam regenerujący do rąk z macierzystymi komórkami jabłoni. 

Producent zapewnia, że produkt:

*regeneruję skórę
*pielęgnuje ją i chroni przed czynnikami zewnętrznymi
*rewitalizuje nawet bardzo zniszczoną skórę. 

Pod względem chemicznym jest on kremem O/W (olej w wodzie) tzn. jego bazą jest woda z dodatkiem olejów.

Według mnie krem jest bardzo dobry, idealnie nawilża skórę i wygładza ją. Pomógł mi przy pękającej skórze a jego zapach nie jest mocny wręcz przeciwnie pachnie bardzo przyjemnie i delikatnie.


Kolejnym produktem godnym polecenia jest KREM REGENERUJĄCY DO TWARZY.

Producent zapewnia, że krem: 

*regeneruje i odbudowuje skórę 
*poprawia jędrność i owal twarzy
*jest przeznaczony na noc w ciągu której odnawia zmęczona skórę.
*jest hipoalergiczny

Nie mam do tego kosmetyku żadnych zastrzeżeń. Używam go od niedawna więc po zakończeniu kuracji na pewno na Instagramie pojawi się więcej informacji. Pachnie ładnie, i wygładza skórę na resztę musicie poczekać. 
Polecam tę serię. I na pewno nie skończę z nią przygody. 
 

4 komentarze:

  1. Niestety nie znam tego kosmetyku! Zapowiada się bardzo ciekawie!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi Boho

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje się super :) muszę wypróbować :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj wszędzie już o nich czytałam :DD

    OdpowiedzUsuń