Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

środa, 9 maja 2018

LondonCasualLook

Witajcie kochani <3

Dawno na blogu nie było żadnej stylizacji. Dziś mam dla Was look w stylu który najbardziej mi odpowiada a mianowicie SPORTOWA ELEGANCJA inaczej zwany stylem EKLEKTYCZNYM. 
Uwielbiam łączyć sportowe buty z elegantszą górą i odwrotnie. 
Przygotowałam outfit, który idealnie nada się na wyjście z koleżankami na miasto jak również na randkę zamieniając trampki na szpilki. 

Zapraszam do oglądania i dajcie znać co myślicie <3 








Marynarka/jacket- NN
Koszulka/t-shirt- New Yorker
Spodnie/pants-C&A
Trampki/shoes- New Yorker
 





6 komentarzy: