Obserwatorzy

Je艣li podoba Ci si臋 m贸j blog do艂膮cz do grona obserwator贸w i os贸b lubuj膮cych go na Facebooku, r贸wnie偶 mo偶esz 艣ledzi膰 mnie w Instagram ;))
Wsp贸艂praca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

czwartek, 31 maja 2018

DermenaHairCare

Witajcie kochani馃挄

Ale mamy pogod臋 w maju. Jest wspaniale!馃尀馃寘馃尨馃尫 Gor膮co i czu膰 klimat wakacji. Mam nadziej臋 偶e u Was wszystko w porz膮dku. 
Dzi艣 przygotowa艂am dla Was post o liotonie do w艂os贸w z firmy Dermena. Moje w艂osy od zawsze wypada艂y by艂y do艣膰 s艂abe a przez codzienne prostowanie i suszenie po prostu przesuszone.
Teraz mam inn膮 taktyk臋, od mojej operacji zmieni艂am nawyki i nie susz臋 w艂os贸w. Myj臋 zawsze wieczorem i same schn膮 do tego zacz臋艂am za偶ywa膰 witaminy i preparaty by je wzmocni膰 z zewn膮trz i wewn膮trz. Jednym z nich jest Lioton Dermena.





Z kosmetykami tej firmy spotka艂am si臋 pierwszy raz na spotkaniu blogerek o kt贸rym by艂a mowa kilka post贸w wcze艣niej. 
Dzi臋ki temu eventowi mia艂am okazj臋 pozna膰 艣wietny produkt kt贸ry naprawd臋 mi pomaga! 
Producent informuj臋 o tym 偶e Lioton Dermena powsta艂 z my艣l膮 o piel臋gnacji w艂os贸w i sk贸ry g艂owy. Hamuje wypadanie w艂os贸w i stymuluje ich odrastanie. Przeznaczony jest dla os贸b kt贸rych w艂osy s膮 os艂abione i wypadaj膮. Dzia艂a koj膮co na sk贸r臋 g艂owy i chroni przed powstawaniem podra偶nie艅. Dodatkowo sprawia 偶e w艂osy s膮 g臋stsze, wyra藕nie nawil偶one, od偶ywione i mocniejsze. Zawarte w nim sk艂adniki reguluj膮 prac臋 gruczo艂贸w 艂ojowych zmniejszaj膮c przet艂uszczanie. Szybko si臋 wch艂ania i nie obci膮偶a w艂os贸w. Nie skleja ich a dzi臋ki niemu w艂osy dobrze si臋 uk艂adaj膮. Lioton nadaje lekko艣膰 i mi臋kko艣膰 w艂osom. 
Ma wygodn膮 buteleczk臋 do aplikacji preparatu.


Wskazania o kt贸rych informuje producent.

Preparat piel臋gnacyjno- wzmacniaj膮cy do stosowania w przypadku:
* okresowego i przewlek艂ego wypadania w艂os贸w u kobiet  
* przerzedzania si臋 w艂os贸w, r贸wnie偶 o pod艂o偶u androgenowym
* w艂os贸w zniszczonych, os艂abionych i nadmiernie wypadaj膮cych
* w艂os贸w ze sk艂onno艣cia do przet艂uszczania

Ja ze swojej strony mog臋 Wam poleci膰 ten produkt. Stosuj臋 go ju偶 od miesi膮ca i moje w艂osy s膮 naprawd臋 w lepszym stanie i co najwa偶niejsze MNIEJ WYPADAJ膭! Informacje o kt贸rych m贸wi producent pokrywaj膮 si臋 z rzeczywisto艣ci膮 wi臋c nie ma na co czeka膰 trzeba spr贸bowa膰.

A jaki jest Wasz spos贸b na pi臋kne w艂osy?

Dajcie koniecznie zna膰 w komentarzach. 馃憤馃槉
 
Buziaki ;*    

5 komentarzy:

  1. Kiedy艣 bardzo dobrze sprawdza艂a mi si臋 wvierka Jantar. Tej nie mia艂am

    OdpowiedzUsu艅
  2. M贸j spos贸b? Szampon z pokrzywy. I tylko tyle :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. u mnie najlepiej dzia艂a艂 seboradin, ale jesieni膮 sprawdz臋 i ten ;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mi bardzo dobrze sprawdzi艂 si臋 ten produkt:)

    OdpowiedzUsu艅
  5. W艂a艣nie go testuj臋 licz膮c na przyrost w艂os贸w ;)

    OdpowiedzUsu艅