Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

sobota, 14 kwietnia 2018

SunnySpringDay

Cześć kochani <3

Piękna wiosna zawitała do Rzeszowa. Dziś zaliczyłam już pierwsze opalanie ;)
Przygotowałam dla Was nowy post w totalnie luzackim stylu. Mamy sobotę więc nie ma co się stroić i można śmiało wskoczyć w zwykłą koszulkę i połączyć ją z jeansową spódnicą i trampkami :D 
Tak właśnie zrobiłam. Jest to idealna stylówka na co dzień. 

W takim razie zostawiam Waz z fotkami a ja zbieram się robić obiad i jadę na wieś do rodziny <3 

Miłego weekendu ;* 




Koszulka/t-shirt- Sinsay
Spódnica/skirt- New Yorker
Trampki/shoes- Sinsay
Torba/bag- NN
Okulary/sunglasses- Ray-Ban 






8 komentarzy:

  1. ładny prosty zestaw, świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo u nas taki klimat, że od razu z kozaków prosto w japonki wskakujemy :P hehe
    Świetny luzak!! :)
    U nas też istne lato, opalałam się i ja :) oby taka pogoda została już z nami na dłuuuuugi czas :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ale nie jest to zbyt dobre bo ciężko ubrać rzeczy na wiosnę i jesień bo od razu albo jest upał albo mróz ehhh co zrobić TAKI MAMY KLIMAT ❤️😊🤗

      Usuń
  3. U nas pod Wrocławiem tez pogoda luksus. Opalania dzis ciag dalszy prawda? Bo ja tak zamierzam dzien spedzic. Szkoda pogody zwlaszcza, ze u nas od jutra ma sie ciut pogorszyc i ma padac. Pozdrawiam Cie cieplutko. Dodaje do obserwacji i bede zagladac 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super bardzo się cieszę że spodobała Ci się moja strona ❤️❤️pozdrawiam i do spisania

      Usuń
  4. Swietny look :) Gdzie wyczaiłaś trampki ktore mozna nosic bez skarpetek ? Nie obcieraja Cie noszone na gołą stope ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mam skarpetki tylko stopki. Ubiera się je do baleriny albo slip-onow

      Usuń