Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

środa, 21 marca 2018

HelloPinkFlowerSpring

Cześć kochani <3

Tydzień zaczął się trochę intensywnie i nerwowo bo zmieniłam pracę. Pochłania ona 12h z mojego życia ale za to WEEKENDY mam wolne <3 i to mnie bardzo cieszy bo moja siostra też i mamy czas na nadrobienie blogowych zaległości. Wczoraj pożegnaliśmy zimę a przywitaliśmy wiosnę. Niby świeci słońce i jest przyjemnie ale ten śnieg i mróz....niby mały ale mróz ehhhh WIOSNO CZEKAMY <3
Mój dzisiejszy look właśnie nawiązuje do wiosny. Jest słoneczny, utrzymany w pastelowych barwach i oczywiście dodany kwiatowy print którego nie mogłoby zabraknąć w jednym z pierwszych wiosennych postów.
Kolor przewodni to róż i srebro mam nadzieję że Wam się spodoba.. Koniecznie dajcie znać <3 

Buziaki <3 










Płaszcz/coat- RESERVED
Bluzka/shirt- RESERVED
Spodnie/pants- Pull&Bear (sale)
Buty/shoes-  New Yorker
Torebka/bag- C&A

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci w tym różu, szkoda, że ja się nie czuję w takich kolorach :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki śliczny płaszczyk! idealna wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja na te „wiosenne” dni ;) Super zdjęcia :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie kochana wyglądasz! :)
    Oczarowałaś mnie swoim płaszczykiem - cudowny kolorek i krój.
    Oj, z niecierpliwością czekam na prawdziwą, słoneczną i przede wszystkim cieplutką wiosnę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny płaszczyk, lubię takie pastelowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń